pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, March 29, 2011

KALAU DAH NAMANYA LELAKI...LELAKI JUGA

Assalammualaikum semua...

bila bercakap pasal lelaki perempuan ni,macam-macam perangai,sikap,hobi yang tidak mungkin sama.kalau ada pun menaruh minat yang sama,sangatlah tipis bilangannya.

minat memancing?ni memang hobi kaum lelaki.tetapi tidak aku nafikan orang perempuan pun ada juga yang mempunyai minat serupa ini.aku pulak?boleh pancing,boleh bubuhkan umpan,boleh baling tapi tidaklah sampai fanatik.tapi pakweku? ni memang minat dia seadik beradik dia.kalau 5 beradik yang kesemuanya lelaki ni berkumpul memang tak ada lainlah yang diplankan melainkan mancing dan mancing!

sejak baba dia jauh,Hakimi tak ada kawan lelaki.hari-hari tengok muka aku dan kak long dia.hujung minggu pulak nampak muka perempuan lagi-Kak Lang dan Kak Cikku.tak tahu apa permainan nak kasi dia.basikal dah beli,bola pun ada tapi dek sebab semua perempuan,dia pun macam boring.

semalam aku belikan dia set mancing mainan punye.ni gara-gara tengok pertandingan memancing Ahad lepas.wah,bukan main dia action 'menarik ikan'.aduh...kalau dah namanya lelaki kan,mainan lelaki juga yang dekat di hati...hihii...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala