pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, March 14, 2011

CT-ONE FORZE CAFE-KONSEP ALA TENTERA

Assalamualaikum semua...

hari ni nak kongsi satu lagi tempat makan dengan kalian di luar sana.Sabtu lepas sebaik habis kelas Sakinah,kami mencuba di sini.kali ni apa yang menariknya tentang cafe ni ialah dekorasinya.dekorasi yang meng'implimentkan' ala tentera.cafe ini daripada info yang diberitahu oleh pelayan di sini,ia dimiliki oleh Mejar (B) Adnan B Hashim.sesuai dengan minat dan jiwanya dalam pasukan tentera,maka tercetuslah cafe yang sedemikian rupanya.kalian lihat sendiri daripada foto-foto yang sempatku rakam dengan bantuan kak cikku.faham-faham jelah ye,dalam keadaan ada si kecik ni,sempat jugalah merakam gambar di sini walaupun tidak sepenuhnya.dekorasi dalaman sama ada di dinding,alas meja,alas gelas,nama menu semuanya ada pengaruh tentera.di hadapan pintu masuk cafe,ada kenderaan macam ni.maaf,namanya pulak aku kurang arif.(si kecikku yang suka sangat main bawah meja...)sebaik sahaja kita datang duduk di sini,hidangan segelas air penganga dan sebekas kacang menjadi minuman dan kudapan penghilang dahaga.menu? ni memang tak sempat nak ambik gambarnya.sebab?masing-masing dah lapar.datang je order,terus ngap..ngap...sedar-sedar dah pun habis...hihi..memang lapar masa ni.hujan pulak kat luar seakan-akan menambah lagi kelaparan kami! yang pasti ni yang kami order malam hari tu:

ayam goreng herba RM5.50
sayur campur RM5.50
sotong celup tepung RM5.50
sup bom ayam RM5.50
telur dadar RM1.50
nasi putih RM4.50 (1.50x3)
horlick panas RM2.50
teh ais RM2.50
2 sirap soda RM9.00
-----------------------------------------
TOTAL: RM 42.00
----------------------------------------

INFO:
(JJCM TV3 dah datang kat sini...CT-ONE FORZE CAFE
38 Jalan Wangsa Delima 2A
Seksyen 5 Wangsa Maju
53300 KL
03-41436463

*surau,tandas cukup bersih dan selesa

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala