pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, March 1, 2011

SIAPA YANG TERLEBIH SENTIMENTAL NI?

Assalammualaikum semua...

syukur malam tadi budak 2 orang ni tidur dengan baik-baik aje.sebelum tu,aku dah warning kakak-kakakku kalau bercakap dengan Hakimi jangan ditanya pasal babanya.yelah,elok dia diam tak sebut,tapi bila ada yang ingatkan dia,sure dia pun ingat baba dia sama...

tapi yang peliknya,aku pun tak tahu siapa yang terlebih sentimental.ni Dora aku,sejak pagi semalam lagi dia berbaring je.bangun tidak,makan tidak,minum pun tidak.melepak atas katil Sakinah je seharian.aku rasa badan dia,panas! kalau sampai hari ni tak kebah jugak,kena bawak ke klinik ni.

pagi ni aku tengok dia bangun sekejap,lepas tu melepak baring balik.harap oklah tu.aduh...takkan dia pulak yang demam...sampai kucing pun rasa rindu dengan tuan dia. memanglah kucing-kucing ni manja dengan pakweku dan anak-anak.pendek kata diorang anak beranak ni 'pet lover'.

AKU? suka dan menghormati apa yang mereka suka.tugas aku,jaga makan dia,cuci najis dia tapi bab nak belai-belai tu aku ni kureng sikit.amanah pakweku;jaga anak-anak,jaga Dora Dory,ikan-ikan dia bla..bla..

ALAHAI...

2 comments:

  1. Pet, ko rasa idung dia, panas ke sejuk..kalo panas surelah demam...hehehe...skang ni dh ada ubat demam khas utk kucing(beli kat klinik/pet shop) kalo dulu aku bagi diorang makan cortal jer...kalo nk lebih tradisional-bagi minum air kelapa, lepas minum jeram sikit kepala dia dengan air kelapa tu...insyaalah baik...hehehe...

    ReplyDelete
  2. mah,si dora ni badan ni terasa panas.cek ngan termometer tk boleh pulak.hihii.tp ari ptg ni bru bgun makan pas tu tdo balik.air kelapa? mak aiiii..mcm orang ek.tulah aku harap dia oklah.tq mah.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala