pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, March 15, 2011

KEMBOJA PUTIH EP 6-KEMATIAN ITU SUKAR DITERIMA

Assalammualaikum semua...

sorotan untuk episod hari ini-Amar masih tidak percaya akan kematian isterinya,Kemboja.walaupun jenazah telah dikebumikan namun dia masih menganggap Kemboja masih hidup.

kedatangan mak dan ayahnya ke rumah mereka,membawa kepada penemuan mayat Kemboja yang terbujur kaku di atas katil,seumpama orang sedang tidur dengan perutnya berlumuran darah akibat kes semalam.ketika itu,Amar ke bandar untuk membeli pakaian baru dan makanan untuk isterinya.

jenazah terpaksa dikebumikan juga walaupun tanpa kehadiran Amar yang masih tidak pulang dari bandar.Amar masih melihat Kemboja ada di depan mata,justeru kematian Kemboja yang diperkatakan masih tidak dapat diterima.

Amar seakan 'hilang dirinya'antara mahu menerima kematian Kemboja atau masih tidak percaya. bersambung....

AKU? kesian tengok Amar.sayangkan isterinya,dalam masa yang sama dihantui dengan peristiwa hitam itu...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala