pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

KEMBOJA PUTIH EP8-DIA TETAP DATANG

Assalammualaikum semua...

sedutan episod terakhir untuk minggu ini.(tak pastilah aku kalau ada yang ikuti siri ini atau tidak)roh Kemboja masih terus 'hidup' bersama Amar tak kira siang atau malam,tak kira di mana jua.Amar masih melihat Kemboja hidup dengannya walaupun orang melihat perbuatan Amar itu sudah sampai ke tahap nak menjadi gila.

keadaan Amar memang sudah jauh berbeza.keadaan tidak terurus,bercakap seorang diri seakan ada Kemboja di sisinya,makan makanan yang sudah lama kononnya Kemboja yang masak.segalanya dia merasa Kemboja tetap ada bersamanya.

Zali pulak,masih tetap didatangi oleh hantu Kemboja untuk membalas dendam terhadap perbuatannya.bahkan hari ini,bukan setakat Zali sahaja yang diganggu,sebaliknya rakan dan orang yang ada hubung kait dengan Zali juga diganggu....bersambung minggu hadapan...

AKU? sukarnya mahu menerima kehilangan orang tersayang dan setiap perbuatan jahat itu/dosa masa lampau memang sentiasa menghantui kita seandainya kita tidak kembali kepadaNYA.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala