pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, March 2, 2011

SKYPE MENGHUBUNGKAN KAMI !

Assalammualaikum semua...

aku baru saja dapat berkomunikasi dengan pakweku sebentar tadi.kecanggihan teknologi mampu menemukan muka dan memperdengarkan suara menerusi 'skype'. Skype (dibaca: skaip) adalah semacam VOIP (Voice Over Internet Protocol), atau sederhananya "telepon internet"(http://www.bintangmerah.com.)

walaupun benda ni lama bertahun dah ada,kewujudannya tidak ku rasa penting hinggalah hari ini aku mengakui kepentingannya.yelah,dulu ada pun nak buat apa? nak ber'skype' dengan siapa? masa tu tiada siapa-siapa sehinggalah malam ini aku pertama kali menggunakanya!

apa kan tidak,melaluinya mampu merubat hati kedua belah pihak dan yang penting hubungan terus terjalin dengan komunikasi begini.bak kata Sakinah tadi; "macam dekatlah baba ni..."

AKU?nampaknya selepas ini aku akan jadi 'burung hantu'-janji untuk bertemu dengan dia jam 11 malam bersamaan pukul 6 petang dia di sana.syukur,ada baiknya benda ni!

3 comments:

  1. betul tu skype memudahkan perhubungan kita hari ni ...saya pun dh 5 thn guna skype sejak dok merantau ni...lagiler terasa penting sgt.

    ReplyDelete
  2. si Kimi sembang ngan baba tak dia?? cian plak kat KImi...tgk muka jer, nk pegang, nk dukung tak leh..

    ReplyDelete
  3. nieza:yelah.baru ni guna dan rasa 'eh macam dekat je kan..' tak de la terasa sgt.tidak haru jugaklah.

    mah:tak lagi.time baba dia free sna,dia dh tdo.ujung wek lh klu nk set time kimi dgn baba dia. mlm td dpt dgn ina je.dpt lah nk salam,muah2 via gbr je..huk..hukk... jd lah tu kn..

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala