pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, March 28, 2011

KEMBOJA PUTIH EP13-HIDUPKU UNTUK DIA

Assalammualaikum semua...

soroton untuk petang tadi-keadaan semakin parah apabila Amar masih 'hidup' dengan isterinya sehinggakan makanan yang dimakan pun dikatakan Kemboja yang masak.apa yang dimakan sudah tidak dipedulikan waima ia sudah berulat sekali pun.dek kerana itu,orang kampung mula mempersoalkan kewarasannya.

apatah lagi,bila dia datang mengejutkan orang kampung untuk meminta tolong kononnya Kemboja sudah sampai masa untuk bersalin.dalam duninya berdua,Kemboja telah selamat melahirkan anak mereka seorang perempuan yang bernama Kasih.sebenarnya yang disangka anak itu hanyalah sebongkah kayu mati yang siap dibalut kain seakan menyerupai seorang bayi.Amar masih dalam dunia yang diciptanya sendiri.

dalam pada itu,Kemboja hadir untuk meminta tolong kepada Ajib(budak yang rapat dengan Amar) bagi membantunya dan Amar...bersambung

AKU?hanya kekuatan DIA sahaja yang mampu mengubah keadaan.lemahnya kita pada DIA,memang akan memberi kesan

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala