pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Sunday, March 13, 2011

HARI SIBUKNYA DIA

Assalammualaikum semua...

ala, dah malam gini baru dapat update blog untuk hari ni.Ya Allah punyelah sibuknya dia...mengalahkan dia yang jadi pengantin ye! hihii..

apa taknya,pagi tadi keluar ke taman perkelahan keluarga yang tak jauh dari rumah.kononnya nak ke Taman Tasik Titiwangsa-nak jogging...emmm...jogging apa kalau pukul 9 pagi baru nak keluar rumah kan? tukar plan...

balik taman,buat pulak projek BI Sakinah.Kak cikku ada di rumah ni(dia yang jadi driver hujung minggu kami,takeover tugas pakweku pulak)yang banyak tolong.aduh...memanglah ada banyak amsa lagi,sebab cuti tapi esok kawan-kawan Sakinah nak datang rumah ni,nak buat projek tu.jadinya sebelum diorang buat,kami ni yang buat 'mock'nya dulu.

petang,anak buahku yang baru kawin hari tu datang pulak.datang kononnya nak buat suprise,apa yang dapat? aku cal je 1300882525- pizza hut! ni je yang mudah bila ada tetamu suprise macam ni.Hakimi pulak suka sangat jumpa anak buah menantuku ini.dah lama sangat dia tak main-main dengan orang lelaki.asyik-asyik sekeliling dia,perempuan aje...hihii..n jumpa kaum sepesis dia,bukan main seronok dia!

lepas tu pulak,hantar Sakinah pulak ke Swatari.balik tu singgah di Carrefour membeli basikal untuk Hakimi pulak.saja nak happykan dia,supaya taklah rasa sunyi sangat,yelah dah lama tak dapat naik motor baba dia.

pendek kata,memang sibuklah hari ni.balik rumah,macam biasa kerja-kerja rumah pulak nak dibuat...ni baru habis membasuh dan melipat baju.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala