pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, March 7, 2011

MURTABAK MENGKASAR, SATU MEMANG SAH KENYANG!

Assalammualaikum semua...

sekali lagi entri JJCM nak aku share bersama kalian semua.ni kira JJCM dalam satu hari.kalau di sebelah pagi/tengahari kami makan di Restoran Haslam,untuk minum petang pulak,di sebuah restoran murtabak.semalam petang,sementara menunggu Sakinah habis kelas menari,aku dan ahli kelab JJCM di sini.

RESTORAN MURTABAK MENGKASAR,nama diberi.menu hidangan sudah tentulah murtabak.selain tu ada juga roti canai tetapi yang specialnya di sini ialah murtabaknya.sesuailah dengan namanya kan..pilihan murtabak ada dua,yang biasa dan juga yang special.beza harga hanyalah RM2.memang kalau oder ni kena makan ramai.satu hidangan boleh dimakan berdua.(ni kalau perut kecik...hihii,kalau perut besar boleh je abiskan satu).(foto:murtabak daging special)(foto:murtabak ayam special)untuk pengetahuan,restoran ni dah pun masuk dalam siaran JJCM TV3 tu.tengok ni...apa yang rasa aku special tentang murtabak ni?rasa aku sebab dia tebal,berlapis-lapis.walaupun tebal,isi di dalamnya tetap masak(isinya dah dimasak dahulu),ada rasa-rasa rempah sedikit.kalian nak tahu lebih,kena datang rasa sendiri.murtabak ni ni makan bersama kuah kari dan bawang jeruk.(budak kecik ni pun makan jugak...)(antara keratan akhbar yang menghias dinding)pendek kata,makan satu pun memang dah terasa kenyang!

INFO:

Restoran Murtabak Mengkasar
12-A Jln Rampai Niaga 4,Medan Niaga Rampai
53300 KL
TEL:0172035640

*kos makan petang semalam:
2 murtabak:1 ayam dan 1 daging special
2 air jus
1 air panas
= RM 22.30-(ni,aku yang jadi taukeh....)
-------------------------------------------
ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala