pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, March 22, 2011

KEMBOJA PUTIH EP9-BUAT SALAH MEMANG TAK TENANG

Assalammualaikum semua...

lambat 1 hari nak updata cerita Kemboja Putih.tak larat semalam.hujan pulak tu,memang best je rasanya nak bermalas-malasan.

oklah episod kali ini banyak berkisar mengenai Zali dan kunco-kunconya.biasalah kan,bila dah buat salah mestilah terima balasannya.sekarang,hantu Kemboja mengacau setiap daripada mereka semata-mata kerana perbuatan yang mereka telah lakukan dulu.

lepas sorang,sorang diganggu oleh Kemboja sehinggakan penduduk kampung mula merasa tidak selesa dengan keadaan tersebut.peliknya,hantu Kemboja hanya mengganggu mereka yang pernah buat salah dengannya sahaja,tidak mengganggu orang lain.

ikhtiar cuba dilakukan untuk memulihkan Amar kembali seperti sediakala dengan berjumpa bomoh.sayangnya bomoh ni adalah daripada spesis yang suka mengambil kesempatan.lagaknya sama seperti cerita bomoh memperdayakan mangsanya yang selalu keluar dalam akhbar tu.tapi nasib baik tak terjadi apa-apa kepada 2 orang makcik ni....bersambung...

AKU?kalau dah buat salah,memang sukar nak rasa tenang...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala