pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, March 16, 2011

KEMBOJA PUTIH EP7 -KEHADIRANMU MENGGANGGUKU

Assalammualaikum semua...

macam biasa soroton slot legenda petang tadi Ep7.walau pun Kemboja sudah mati namun Amar masih merasa isterinya itu ada di sisinya.puas dipujuk oleh kedua orang ibu bapanya untuk kembali tinggal bersama,namun Amar menolak.semata-mata dek kerana dia merasakan Kemboja masih hidup dan ada selalu di sampingnya.

dia seorang sahaja yang nampak akan Kemboja sehinggakan dia sudah tidak menjadi dirinya lagi.sering bercakap seorang seakan bercakap bersama isterinya itu.terlalu hebat panahan mental dan emosinya akibat kematian Kemboja.

Zali pulak,sering kali didatangi dengan mimpi Kemboja.sampaikan dia membuat cerita kononnya hantu Kemboja telah menyusahkan hidup orang kampung.walhal Kemboja tu datang dekat dia saja.seterusnya...bersambung...

AKU?susah juga kalau kita tak kuat semangat untuk menerima ketiadaan orang tersayang.akibatnya,makan diri sendiri...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala