pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, February 1, 2011

KAMPUNGKU BANJIR?

Assalammualaikum semua...

sejak hari Sabtu lepas sampailah ke hari ini,hujan turun tidak hentinya.di KL ni,baru hari nilah keluar matahari dan keringlah baju-baju yang dibasuh 1,2 hari lepas.

aku baru dapat khabar melalui kawanku di FB sebantar tadi yang di kampung kami sekarang sudah masuk dalam list kawasan banjir!anaknya tidak ke sekolah sejak semalam kerana air naik.satu yang pastinya,hujan yang turun sejak Sabtu lepas memang tak sangka mampu menjadikan kampung kami banjir!

sampaikan pakaian sekolah yang dibasuh tidak kering dan terpaksa membeli yang baru katanya.memang satu ujian.baru bukak sekolah dah terpaksa beli lagi sepasang yang baru lantaran hujan berpanjangan.

"KESIAN KAT ANAK2..KASUT SKOLA 2-2 PASANG BASAH.. ADUHAI!!! KASUT THUN LEPAS DAH
KETAT..G MYDIN, KSUT MURAH2 DH X DE.MMMM..NASIB BAIK KDAI BATA DEPAN UMAH
JE...APE LAGI..HUJAN NYE PASAL KOPAK DUIT IBU....HU..HU.."
(daripada FB kawanku-Ramah)

memang awal tahun ini telah mencatatkan satu peristiwa baru dalam sejarah kampungku.apa taknya,tak pernah-pernah kampungku dilanda banjir,kali ni pulak ditimpa begini.satu ujian DIA untuk hambanya yang selalu mudah lupa nikmatNYA sewaktu senang.

ALAHAI...

1 comment:

  1. dugaan smua tuh,..cm na pon kita kna tmpuh jua,..hmm,ari tuh bnjir kt kedah,..lar nie dah mrebak tempat laen,..huhu..cuaca xtentu

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala