pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, February 22, 2011

BUDAK SEKOLAH EXAM...mama jadi tak tentu

Assalammmualaikum semua...

hari ni ujian formatif 1 untuk Sakinah bagi tahun ini sekaligus menjadi kayu pengukur tahap kefahamannya tentang pelajaran tahun 3.

tiap kali nak ujian ke apa ke,siapa yang lebih teruja? dah sah-sah mamanya.akulah tu.aku rasa semua mama-mama di luar sana pun berperasaan sama dengan aku.ye tak?kadang kala aku bertanya juga pada diri sendiri kenapa aku yang lebih susah hati?aku yang stress?aku yang tiba-tiba jadi kuat membebel...kenapa aku...kenapa aku? sedangkan tuan punya badan yang nak exam buat macam selamba dek...

fikir punya fikir conclusi yang aku dapat; agaknya aku ni ada banyak masa dengan Sakinah agaknya,pasal tu aku jadi macam ni.kalau mereka yang hantar anak ke day care mungkin tak punya masa yang lebih macam aku.jadinya tak lah terlalu nak fikir pasal ni.emm...entahlah.

tapi yang pasti apabila ditanya Sakinah kenapa aku suka bising kat dia time dia nak periksa ni,aku kata; MAMA SAYANGKAN SAKINAH,PASAL TU MAMA BUAT MACAM NI.SAKINAH ANAK MAMA.(sebab dia ni bila dapat adik,dia rasa aku dah tak sayang dia).

aku rasa itu jawapan sebenarnya kenapa aku jadi 'tak tentu' bila dia nak exam,sebab AKU SAYANGKAN DIA!!!

(good luck untuk semua anak-anak/kalian juga yang akan berujian minggu ini.kita doakan yang terbaik untuk mereka!)

ALAHAI...

2 comments:

  1. mmang...aqilah pn mcam tu jugak...dia pk kita x sayang kat dia bila dh ada adik kn...huhuhhhhuuu...padahal....kita jer yg tau betapa sayangnyer kita kat dia...

    ReplyDelete
  2. tulah budak ni.time tk ada adik kata sunyilah,tak ada kwn,boringlah...bila dh adik ckp lain pulak.hish...mcm2.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala