pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, February 26, 2011

HARI ITU SEMAKIN HAMPIR...

Assalammualaikum semua dan selamat berhujung minggu untuk kalian.

pagi ni Sakinah ada kem bestari solat di sekolah,masa agak terbatas untuk ke mana-mana apatah lagi petang nanti pulak ada kelas menarinya.hari ini plan untuk masak-masak di rumah dan menonton CD je rasanya.

hujung minggu kali ini merupakan hujung minggu yang terakhir untuk kami bersama orang tersayang.pakweku bakal 'fly' pagi Isnin ni.maka tinggallah aku bertemankan dua orang permata hati ini dan 2 ekor kucing serta ikan-ikan yang mengisi aquarium kami.

harapnya aku akan menjadi kuat,bak kata kawanku Kamisah; "ala bisa tegal biasa". mula-mula macam tak biasa,tapi lama-lama akan jadi biasa katanya.semenjak kawin sampai ke hari ini sentiasa berjarak jauh dengan suami tersayang.

nampaknya,selepas ini giliran aku pulak menjadi isteri yang ditinggalkan
oleh suami dek kerana tuntutan kerja dan hidup.moga semuanya berjalan baik
seperti sediakala.moga yang baik-baik sahaja berada di sekeliling kami.amin.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala