pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, February 14, 2011

TEMAN DIA BERSHOPPING

Assalammualaikum semua...

hari ni start kerja semula dan esok cuti lagi untuk kita bersama menyambut sambutan MAULIDUR RASUL.moga iman,takwa dan kecintaan kita tetap padanya.

ke mana semalam?aku pulak semalam sebelah tengahari hantar Sakinah ke Swatari lepas tu menemankan shopping untuk pakweku ni ha di Jusco Wangsa Maju.biasalah duit dari dia tapi yang memilihnya dah tentulah aku walaupun benda tu tak aku pakai...hihii...ni @#$$%^&.(tengah nak pilih baju kerja...Hakimi berdukung je dengan baba dia...)biasalahkan...rasanya bukan aku sorang je buat kerja macam ni.rasa aku semua yang berjawatan macam aku ni melakukan yang sama macam aku untuk anak-anak dan suami.betul tak?

masa shopping tu,sedih gak rasa hati.selalu tak macam tu.entah,sebab kali ni shopping barang dia,tapi nanti tak nampak pulak dia pakai depan mata kut...

malam pulak,pergi mencari netbook untuk dia.pergi yang dekat rumah je-Wangsa Walk.tak payah sampai nak ke Bukit Bintang@Low Yatt.mana-mana pun sama jugak harganya.yelah bila dah berjauhan nanti,komunikasi melalui internet sajalah yang mudah dan murah.(tengah tunggu salesman ni settingkan netbook)harapnya walaupun jarak yang jauh,namun dengan kemudahan komunikasi yang ada akan tetap merapatkan kami sefamili.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala