pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, July 15, 2011

KELAB TARI SK SETIAWANGSA OFFICIAL PAGE


Assalammualaikum semua...

sibuk bebonar lah rasanya CITH 1-2 hari ni.apa taknya bukan setakat sibuk mengodeh telefon tapi sibuk jugak menyiapkan satu dedikasi yang dibuat untuk Sakinah dan kawan-kawan tariannya.

KELAB TARI SK SETIAWANGSA OFFICIAL PAGE akhirnya berjaya CITH rekakan untuk mereka sebagai satu bentuk sokongan CITH kepada mereka.nampaknya macam artislah pulak ye ada page-page ni! hihi...sajalah CITH menggatal tangan membuatnya.tapi penat jugaklah nak bersengkang mata.tak boleh buat kalau yang kecik ni tak tidur.

apa yang ada? segala laporan sekitar aktiviti seni tari yang dijayakan oleh pelajar Sk Setiawangsa insya Allah akan CITH updatekan di sini.selain itu ia juga menjadi medan berhubung antara rakan-rakan tari mereka di sini.kepada kalian,bolehlah jenguk-jenguk mereka di sini.manalah tahu berminat untuk memanggil mereka untuk majlis di tempat kalian.beritahu sahaja!

ALAHAI...

1 comment:

  1. kita sebagai ibu mesti beri sepenuh sokongan untuk anak-anak kita kan... well done CITH :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala