pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Sunday, July 31, 2011

MEGA BONANZA HABIB JEWELS BUAT ORANG LUPA INGATAN SEKETIKA!

Assalammualaikum semua pengunjung CITH

hari ni hari yang terakhir untuk mega bonanza Habib Jewels.CITH lambat nak update entri ni sebab baru hari ni CITH pergi dengan Kak Cik CITH.kang kalau buat entri tapi tak pergi rasa macam "plastik" pulak...hihi...ni dah pergi tadi baru leh cerita.

mega bonanza yang bermula pada Jumaat lepas dan berakhir hari ini memang buat orang lupa ingatan! adoh...pada yang menggilainya lah.pada yang tak ada rasa,tak kisah pun...pada CITH memang gila menengoknya.tapi tengokkan reaksi pekerja di sini-emm...mereka dah hari-hari.selamba je dia bawak yang puluh ribu tu tanpa ada feeling...

tapi untuk mega bonanza ni memang dasat pukulannya.walaupun kita kata ekonomi gawat tapi orang masih nak dan mampu beli emas lagi.buktinya...memang sesak dalam kedai.hari ni lebih kita pelanggan pulak yang nak cari jurujualnya.selalunya mereka yang tunggu customer.tapi kali ni memang dasat.potongan RM8 untuk segram emas 916 daripada harga asalnya RM173 memang buat diri lupa ingatan seketika!

selain emas 916,turut mendapat potongan istimewa ialah barangan intan permata...adoh yang ini mampu lihat dan telan air liur.seterusnya berkata sendiri; "mak aii...boleh beli sebijik kancil!" hanya jauhari yang mengenal manikam!bukan setakat dapat beli emas saja,dapat makan pun di sini!setiap pengunjung yang datang membeli di sini akan diberikan kupon makan percuma iaitu nasi goreng udang dan mee udang.makanlah sebanyak mana yang suka selagi larat.yelah nak tunggu orang yang memilih tu kan lama...jadinya duduk dan makan dulu lah.

bagi CITH,beli emas ni memang tak ada istilah rugi.saban tahun harganya semakin meningkat dan merupakan satu pelaburan yang menguntungkan selain daripada menyimpan di institusi kewangan.bak kata pepatah:alah membeli,menang memakai...hihii...yang penting zakat jangan lupa!

ALAHAI...

2 comments:

  1. Chempaka beli apa aaa...??

    Seronok manjakan diri dgn emas belian. Akak teringin nak beli cincin berbatu. Dulu RM 389 sekarang dah jadi rm489.

    Tak dapat dapat lagi.

    ReplyDelete
  2. kak,mmg kelabu mata dibueknya tgok emas2 ni...sya menemankan kakak sya.sy cuma hantar cuci barang ...nak pakai gaya..hihi..

    mmg kak,lagi lambat nk beli,lagi mahal gegenya.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala