pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, July 9, 2011

JALAN DAH MULA TUTUP,BAPAK POLISI MULA TAK DUDUK DIAM


Assalammualaikum semua pengunjung CITH dan selamat berhujung minggu.

memang benarlah bagai dikata,kan semalam CITH dapat khabar daripada kawan CITH mengenai penutupan beberapa jalan utama yang menghala ke pusat bandar.nah,petang tadi bermulalah siri tersebut!

sewaktu keluar untuk edisi JJCM bersama pakwe CITH petang tadi,dah mulalah dah bapak polisi kita bertugas mengawal lalu lintas di jalan-jalan yang dianggap "glamour".yelah kalau dah dikatakan tanggungjawab dan amanah,maka suka tak suka kita kena buatlah jugak.nampaknya bapak polisi kita akan sentiasa dalam keadaan JAGA-JAGA.pastinya hanya menunggu arahan untuk melepaskan picu yang sedia ada.

sebagai rakyat pula,sedikit sebanyak mengundang pelbagai rasa.sekali fikir-baik biarkan sahaja pihak yang nak berhimpun itu berhimpun.tak payah nak ganggu jalan raya raya.tak ganggu aktiviti rakyat.sekali lagi fikir,bahaya juga kalau diam asyik memberi muka.emmm....entahlah.paling penting,CITH risaukan pakwe CITH esok nak ke KLIA ni,lepas ke tidak.tadi dah tanya Putra LRT,katanya setakat hari ni semua macam biasa,untuk esok semuanya bergantung kepada tuntutan semasa.harapnya tiada apa yang "pelik" berlaku pada sepanjang hari ini sehingga ke malam nanti.

CITH:biarkan mereka yang nak meluahkan perasaan itu menjayakan apa yang mereka hendak.untuk kita semua,jalankan peranan masing-masing.pastinya tiada siapa yang tertindas dan menindas.bak kata pepatah,kerana nila setitik habis susu sebelanga..

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala