pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, July 11, 2011

SEAFOOD LIVE AT CARREFOUR WANGSA MAJU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH.

tengahari tadi,CITH ke Carrefour yang berdekatan di sini.apa yang menarik? Carrefour dalam pengubahsuaian reka letak barangannya.senang kata nak upgrade lagilah operasi mereka!apa taknya,banyak sangat pasaraya menuntut kepada persaingan mendapatkan pelanggan dan margin keuntungan.

satu yang menarik ialah ini.sebelum ni tak ada pun koleksi seafood yang masih hidup macam ni ada kat sini.semua ini nampak masih hidup dan pastinya segar.bukan orang dewasa saja yang teruja nak tengok dan nak kenal pelbagai spesis kepah yang ada,bahkan kanak-kanak pun sama seronok nak tengok.

apa taknya,banyak yang tak kenal.biasa tu kenallahsiput,kerang,kepah,kupang,tiram,belangkas tapi ada juga namanya yang memang tak pernah dengar apa tah lagi melihat rupanya.sekurang-kurangnya apa yang disediakan oleh Carrefour di sini satu langkah yang bijak.

CITH pun try beli kepah ni.balik rumah masak yang simple saja.niat nak test dulu kesegarannya.bukan apa,CITH alah sikit seafood yang dah lama.silap makan alamat pergi kliniklah lepas tu.tapi makan yang ini memang segar.syukur tak ada apa.

CITH hanya tumiskan bawang putih,merah dan halia.lepas tu titikkan serai dan cili padi.bubuh sedikit garam dan air.lepas tu masukkan kepah.bila dah terbukak kulit tu, maknanya dah boleh angkat.rasanya? emmm boleh tahan

ALAHAI...

2 comments:

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala