pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, July 17, 2011

MINGGU YANG PADAT DENGAN AKTIVITI

Assalammualaikum semua dan selamat berhujung minggu untuk pengunjung CITH.

satu hari semalam CITH tak berkesempatan untuk melihat blog ini.pukul 7.30 pagi semalam CITH dah ke sekolah Sakinah untuk membantu persiapan tarian mereka.CITH ni kiranya jadi "sukarelawati" lah untuk membantu cikgu mereka menyiapkan budak-budak tarian.

apa kerja CITH?biasanya CITHlah yang membuat siput rambut,membedakkan mereka dan memakaikan mereka aksesori.cikgu kelab tari mereka hanya dua orang.memang tak cukup tangan time nak menyiapkan budak-budak ni semua.

semalam di sekolah Sk Setiawangsa,ada lawatan dari Sk Jalan 2 Bangi.jadinya tiap kali ada pelawat yang datang,maka mereka ni diperlukan untuk membuat persembahan sebagai halwa telinga.

habis bab tu,pergi sambung pulak menari di Swatari Pak Ngah.habis class dah malam.penat seharian keluar rumah.bila balik rumah,kenalah sambung kerja-kerja yang sedia menanti.

hari ni pulak habis CITH update entri ni,CITH nak keluar hantar Sakinah ke Permata Seni pulak.(cikgu Permata Seni beriya suruh datang).jauh jugak tempat latihan tu di area Bukit Bintang sana.mudah-mudahan CITH dapat lalui kesesakkan di sana.Ya Allah mudahkanlah laluan CITH.amin.

UNTUK SEMUA-SELAMAT BERHUJUNG MINGGU BERSAMA ORANG TERSAYANG!

ALAHAI....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala