pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Thursday, July 28, 2011

AYUH HARIMAU BAHAM SINGA SAMPAI KENYANG MALAM INI

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

nampaknya bukan setakat orang lelaki yang cerita pasal bola ye,tapi orang perempuan pun apa kurangnya.kurangnya orang perempuan ni ialah tak fanatik sangat sampaikan dapur tak berasap,makan anak tak disuap...hihi...tengok-tengok juga tapi kerja rumah tetap berjalan biasa.tu lah bezanya antara lelaki dan perempuan.

ok malam ni,pusingan kedua atau timbal balas untuk perlawanan Harimau Malaya menentang Singapura.kalau pada pusingan (1) hari tu kita tewas 3-5,harapnya malam ini dengan segala doa,sokongan dan harapan berjuta rakyat Malaysia,harimau kita akan membaham singa dengan penuh rakus dan bergaya!apatah lagi berlawan di tempat kita sendiri,pastinya sepenuh sokongan tertumpu kepada pasukan Harimau Malaya!

kedua-dua pasukan di bawah K. Rajagopal (jurulatih Malaysia) mahupun Radojko Avramovic (jurulatih Singapura),masing-masing mempunyai pasukan yang terbaik.hanya 90 minit itulah yang menentukan segala-galanya.harapnya segala pengalaman yang telah dilalui sebelum-sebelum ini akan digunakan sepenuhnya oleh pemain-pemain Harimau Malaya!terutama kepada Mohd Safee Sali, Amirul Hadi Yahya sudah pasti harapan menggunung kepada kalian...(foto oleh:GOOGLE.COM)

CITH?sekadar menjadi penonton dan penyorak di depan kaca tv sahaja.ayuh harimau baham singa sampai kenyang malam ini!

ALAHAI...

3 comments:

  1. semoga harimau malaya dapat mengalahkan singa singapura ...

    ReplyDelete
  2. walaupun pun aku tgk bola tak baper faham tang away goal macam dengan taiwan haritu...kalah tapi bleh masuk peringkat kedua..yang kali ni pulak kena sekurang2nya 2-0 baru bleh teruskan. kalau 2-1 still kita kira kalah lagi.. konfius konfius kenalah baca rule dia nampaknya

    ReplyDelete
  3. chik Na: tu lah yg diharapkan

    ZZ: emmm...entah.mmg depa kena main mati2 mlm ni.klu kureng dr tu say bye2..

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala