pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, August 3, 2010

HANGER TUDUNG UNTUK LEBIH TERSUSUN

ini ada satu benda baru yang nak dikongsikan bersama kalian -rakan-rakan di alam maya ni...kita ni orang perempuan pastinya memiliki koleksi tudung yang banyak kan? tak perasan? cuba bukak almari baju kita tu....hihihi. yelah kalau pakai baju biru,takkan nak pakai tudung warna merah pulak kut....mestilah nak yang ala-ala biru jugak barulah padan, ye tak? pastinya koleksi tudung pun banyak kan...

jadinya...hanger tudung yang nak aku promotkan kat sini sangat sesuai untuk menggantung semua koleksi tudung-tudung yang kita ada.maklumlah ada tu yang beli mahal-mahal tapi terlipat dan terperonyok dalam almari-sudahnya dah tak berapa cantik jadinya! dengan hanger ini, kita boleh menggantung tudung-tudung kita dengan lebih tersusun!
didatangkan dengan pelbagai warna dan setiap satu mempunyai 28 lubang yang boleh menyangkut tudung kita! HARGA? RM 30.00. BERMINAT? boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala