pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, May 10, 2012

JOM PAKAT BELI..BELI ... EMAS

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

cerita best nak cakap hari ni ialah pasal emas.memang kalau citer bab ni,semangat dan auranya lain sikit.dah seminggu CITH perhatikan harganya di sini:.http://www.maybank2u.com.my/ dan juga di sini http://www.bnm.gov.my/ nampaknya harga emas dah turun balik.yelah ada satu musim hari tu,mencanak dia naik.satu gram 916 pernah mencecah RM 197! hampir nak RM 200 segram.itu baru emas 916,kalau emas 999 lagi lah mahal.

tapi kebelakangan ini,momentum harga emas nampaknya sedikit goyah.kalau dilihat pada harga pasaran emas di kedai-kedai emas sekarang-emas 916 ialah RM 180 segram dan emas 999 RM  190 segram.mmeang nampak kejatuhannya di situ! inilah peluang yang baik untuk membeli emas sebagai perhiasan atau pun pelaburan.tapi bukanlah masa yang sesuai untuk menjual@trade in emas.

untuk emas pelaburan pula,harganya lagi rendah.ini sememangnya bergantung kepada harga emas dunia.kalau semalam,harga emas untuk pelaburan buku di Maybank ialah RM 160.30 segram.tetapi di kedai emas,harganya masih sama seperti yang CITH nyatakan di atas.apa lagi? inilah masanya.semalam CITH membuat penambahan sedikit kepada akaun emas kami di Maybank.(terima kasih Allah atas rezekiNYA).jika ada lebihan ...memang berhajat untuk membeli lagi...

jadinya,inilah masa yang sesuai untuk membeli emas sama ada sebagai perhiasan atau pelaburan.apatah lagi dalam bulan Mei ini ,yang ada special day untuk memberi hadiah kepada tersayang.apa yang penting,kalau dah namanya EMAS, maka sampai bila-bila pun ia tetap berharga.CITH akui, memang sebagai golongan biasa-biasa,tiap kali membeli emas memang terasa...huhu...tapi tak pe,niatkan untuk pelaburan jangka masa depan.kalau pun bukan untuk diri sendiri,ianya untuk generasi yang ditinggalkan.

untuk bacaan lagi,sila lihat ini.http://www.pelaburanemaspublicgoldmalaysia.com/

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala