pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, May 21, 2012

DOA MAMA SENTIASA UNTUKMU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

selesai sudah exam di sekolah agama,hari ni bermula exam untuk sekolah kebangsaan pula.kalau diikutkan penat memang penat tapi dah itu yang menjadi "makanan" seorang pelajar,nak tak nak kena hadapi juga.

sebagai mama,tiada lain yang mama harapkan melainkan kejayaan bagi seorang anak.boleh dikatakan musim exam inilah musim yang mama-mama tak boleh senang hati.kadang tu terlebih risau daripada tuan punya badan yang nak exam.dah namanya "budak" maka sifat tak serius,sifat masih nak bermain, sifat nak kena ingatkan dan sebagainya masih terus menghantui mereka.kalau mama yang tak bersuara untuk buat itu dan ini, maka anak-anak lagilah ambil kesempatan.berbeza anak-anak sekarang dengan dulu.kalau dulu,abah hanya bersuara sekali saja suruh baca buku,dah terus berlari ambil buku.sekarang? setakat sekali tu....emmm...memang tak jalan lah.budak sekarang kata,'boleh blah lah..."

biarpun kadang kala CITH sendiri rasa nak " pencen" bersuara daripada menyuruh itu ini,mengingatkan itu ini...tapi jauh di sudut hati ini masih sebenarnya nak 'bercakap' juga.entahlah...hati ini seakan berbicara pada CITH untuk terus bersuara dan bersuara dan lagi dan lagi...agaknya bila anak itu dah pandai uruskan diri dan dilihat sudah matang barulah boleh pencen agaknya.itu pun...CITH masih tak yakin pada diri ini sama ada mampu untuk berdiam atau tidak.

CITH tahu,kadang-kadang anak ni pun pasti rasa bosan dengan mama yang bising kan...tapi seorang mama dah memang begitu personalitinya.emmm tapi mungkin di luar sana ada juga mama yang tidak sebegini kan!

apa pun,rasanya semua mama pastinya mahukan yang terbaik untuk anak-anak.doa mama sentiasa mengiringi anak-anak di mana sahaja berada waima dalam tidur sekali pun!

ALAHAI...






No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala