pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, April 29, 2011

PERKAHWINAN ABAD INI-WILLIAM DAN KATE,SEJARAH TERCIPTA

(foto oleh:GOOGLE.COM)
Assalammualaikum semua...salam Jumaat,moga kebaikan juga yang diharapkan.

walaupun kita dipisahkan dengan jarak beribu batu,kiraan masa yang jauh berbeza namun antara kita dan dia memang ada sejarah yang terbina.kita tetap nak ambil tahu mengenai keluarga diraja ini.

perkahwinan pewaris tahta Britain Putera William & Kate Middleton hari ini bakal mencipta satu lagi sejarah dalam peradaban dunia khasnya dalam sejarah perkahwinan diraja.apa taknya,sebutlah atau beritahulah mana satu perkahwinan diraja di dunia ini yang sangat diingati oleh rakyat seluruh pelusuk dunia kalau tak perkahwinan gilang gemilang Putera Charles dan Puteri Diana pada 29 Julai 1981.(foto oleh:GOOGLE.COM)setelah hampir 30 tahun,sekali lagi Britain akan menjadi tumpuan dunia untuk menyaksikan perkahwinan dirajanya yang pasti memang ditunggu-tunggu oleh bukan sahaja rakyat jelata di sana bahkan seluruh dunia.

kalau dulu,ketika tu aku masih dalam dunia keanak-anakkanku..aku masih ingat lagi perkahwinan Charles dan Diana seumpama dalam cerita dogeng Cinderella cantiknya.kereta kudanya,gaun pengantinnya,fesyen rambutnya,senyumannya semuanya cantik belaka! sampaikan bila nak potong rambut-cakap dengan amoi cina tu nak 'gunting fesyen Lady D.' haha...penangan fesyen rambut Lady Diana.(foto oleh:GOOGLE.COM)

tak payahlah kita sampai nak boking tiket nak pergi jauh nun di London tu-tapi kalau ada yang nak pergi apa salahnyakan...apa ayang aku tahu,di NTV7 akan dibuat siaran langsungnya jam 3 petang.bolehlah tengok dalam TV jelah...hihihi.

AKU?pastinya meriah,dengar kata sebanyak USD 20 juta atau tukar duit Malaysia menjadi hampir RM 60 juta ringgit dibelanjakan utnuk majlis gilang gemilang itu....fuh!hanya mampu menonton dari jauh.itulah namanya tuah disebabkan "GELARAN"

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala