pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, April 28, 2011

MENG'GOOGLE' TEMPAT MENARIK DI JANDA BAIK

(foto oleh:GOOGLE.COM)

Assalammualaikum semua...

hujung minggu ni kan hujung minggu yang panjang.ada xtra 1 hari cuti-hari pekerja.aku dah merancang jadual hari keluarga kami.kalian bagaimana?maklumlah,sementara pakweku masih ada kat KL ni,ambillah kesempatan untuk bersama.

asalnya aku dan 2 orang kakakku dah plan lama hari tu nak ke Desa Water Park saja hari cuti ni dan malam tu nak ke Shah Alam nak tengok lampu-lampu di I-City.nampaknya tangguh dululah projek dekat ni.

seharian semalam aku meng'google' tempat menginap di Janda Baik.entah kenapa,pakweku nak ajak kami ke sini.kata dia,on the way nanti boleh penuhi hajat aku lagi nak makan doyan...hahaha...(ada lagi tu hajat aku ni...).seperti biasa,tugas membooking ni jatuh kat aku lah kan!

kebanyakkan resort/chalet dah penuh maklumlah cuti panjangkan.
emm...google punya google,ada 2 tempat yang masih kosong.1 di Suria Hill dan 1 lagi di Sri Pengantin Resort.tengok harga,buat kira-kira balik akhirnya aku pilih Sri Pengantin lah.bukan nak jadi pengantin lagi...hihii...namanya saja pengantin!

Insya Allah,jika semua berjalan lancar,aku akan ke Janda Baik Ahad ni.nak bawak budak-budak ni mandi jeram,swimming pool dan APA YANG PENTING? nak 'memburu' doyan-doyan yang ada kat sana! yum...yum...aku dah pesan kat 2 ornag kakak aku suruh bawak RM lebih nak makan doyan...

* jika kalian ada info tempat makan atau tempat menarik,bolehlah share dengan aku di sini.makasih ye.

ALAHAI...

1 comment:

  1. Hey! This is my first visit to your blog! We are a group
    of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on.

    You have done a extraordinary job!
    Also visit my blog post mackeeper block

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala