pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, April 19, 2011

CUCI KERETA CARA BARU

Assalammualaikum semua

ni cerita hari Sabtu hari tu.kebetulan banyak masa lagi nak hantar Sakinah ke Swatari,Kak Cikku mengajak kami pergi hantar kereta cuci dulu.tapi cuci kereta ni lain sikit daripada yang biasa tu.tak tahulah aku kalau kalian dah tahu lebih awal.bagi aku,ni pesen barulah dalam perniagaan cuci kereta.

cuci kereta tetapi kita tetap berada di dalam kereta!(kami dalam kereta)tak perlu nak keluar macam biasa-biasa tu.satu pengalaman baru dan untuk dua beradik ni memang teruja nampaknya sewaktu duduk dalam kereta.

apa taknya,(menyembur air dan sabun)dalam kereta-kita nampak pekerja-pekerja car wash ini akan menyembur air,sabun ke arah kereta kita.(melalui lorang kering)seterusnya kereta dalam keadaan free gear akan meluncur sendiri di laluan yang disediakan untuk dikeringkan pula.akhirnya,kereta akan keluar mengikut lalauan seterusnya untuk kerja-kerja mengelap,vacum dan mengilat tayar.(kerja-kerja mengelap sedang dilakukan)kesemuanya ini hanya bernilai RM5 untuk kereta besar,RM4 untuk kereta kecil dan untuk vacum tambahan RM10.

AKU?seronok juga merasa pengalaman ni.cepat pun cepat.kiranya kalau kita tak punya banyak masa,inilah alternatif yang berkesan.pasti nak buat lagi!TAPI semua orang di sini bukan orang kita...huhu

ALAHAI...

2 comments:

  1. best jugak ada pengalaman macamni..slalu tgk dari movie mat salleh jer..hehhe murah pulak tu..huhu dekat sabah ni, paling murah pun rm8 ringgit. Belum termasuk vacuum..huh

    ReplyDelete
  2. tulah,ank saya dh syok asik nk buat lagi mcm ni.gasa lain mcm yg biasa tu kan

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala