pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, April 6, 2011

RAKAMAN VIDEO SEKS-PERLU MENJADI ISU ATAU DIBUAT SUPAYA MENJADI ISU?

Assalammualaikum semua...

rasa-rasa aku semua pembaca akhbar mahu pun pelayar internet pastinya sudah tahu akan cerita panas yang menyelubungi cuaca politik kita.panasnya sama seperti suhu di luar.apa pun suhunya pastinya ia menjadi isu yang hangat dibincangkan sama ada oleh mereka yang kenal dengan 'pelakon dalam video itu' atau juga mereka yang langsung tiada kaitan macam kita-kita...

tup-tup isu video seks ini menjadi sebutan baik daripada kalangan politikus Malaysia,para ulama,blogger mahu pun orang biasa.masing-masing dengan pendapat sendiri bagi membuktikan 'pelakon' dalam video itu adalah orang yang dimaksudkan oleh trio T terhadap salah seorang politikus terkenal negara.

kesahihan belum terbukti tetapi hukuman belum 'sah' telah ditujukan.aku sendiri tertanya sendiri dan confius jugak dengan laporan awal yang diberikan oleh trio T tu-katanya lokasi kejadian di salah sebuah hotel di Malaysia,tapi apabila melihat di tulisan bawah video tu-tulisan macam siam je...Bangkok? tak tahulah aku kot dah dibuat penyuntingannya di Bangkok pulak! figura pelakon tu? aku tak nak komen sebab aku tak ada APA-APA hubungan dengan dia.tak tahu lah aku ada apa-apa tanda ke apa ke kat badan dia...hish...hanya orang yang intim dengannya sahaja yang lebih arif waima ada kurap ke,panau ke hanya orang tertentu je yang tahu...hihii

AKU?kita tunggu dan lihat sahajalah.siapa kita untuk menilai dan menjatuhkan hukuman.kita pun bukan baik sangat.hanya Allah yang maha mengetahui semuanya sama ada terang atau tersembunyi.setiap yang bergelar politikus harus bersedia dengan serangan depan belakang,kiri kanan dari pelbagai sudut-asam garam dunia politik.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala