pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, April 26, 2011

KEJAR MASA,KEJAR BANK RAKYAT

Assalammualaikum semua...

semalam seharian CITH tidak dapat menulis di sini.gara-gara kesibukkan mengejar masa dan mengejar Bank Rakyat.apa ceritanya?

nilah,aku pun mendapat tahu khabarnya pun daripada Kak Cikku.dia pun mendapat sumber daripada kawan dia pulak.pendek kata 'from mouth to mouth' ...hish, macam cerita panas pulak kan!

tapi memang panas pun,macam pisang goreng sekarang kat Kl ni espeacially di mana-mana sahaja cawangan Bank Rakyat(BR) di seluruh negara.apa taknya,dah lama BR menutup penjualan syernya kepada umum,baru nilah dia bukak semula untuk penjualannya.semua orang maklumkan,berapa kadar pulangan BR ni,maka sudah tentulah berita ini sangat mengujakan.bagi aku,ini memang satu peluang yang tidak harus dilepaskan!

penatnya semalam dek kerana menguruskan itu semualah.kebanyakkan cawangan sudah mempunyai kuota masing-masing.terpaksa mencari di cawangan yang lain.hanya dokumen yang lengkap sahaja dilayan.al hamdulillah,akhirnya dapat juga membelinya di cawangan Ampang.terima kasih untuk Kak Cikku yang sudi membawakan aku ke sini.sebelum tu aku pergi sendiri di Melawati-dah penuh!

AKU? pelaburan untuk masa depan anak-anak.semakin hari,semakin "tenat" yuran pendidikan dan hospitaliti di negara kita.

ALAHAI...

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku dh tau pasal bank rakyat ni 3 minggu sudah lagi... mmg penuh jer kat bank tu...

    ReplyDelete
  3. ni mesti sebab last year bank rakyat bagi dividen 15%kan? dalam sejarah

    ReplyDelete
  4. Akak pun senpat juga beli saham BR minggu lepas.Lebih baik Sikit daripada tak ada.

    ReplyDelete
  5. CK: wei..awat ko tk btau awal2? hish...ni sure kes nk jd jutawan senyap dulu ni...tak aci!

    zarina: mmg lah.bukan selalu BR ni bukak ofe syer dia.sekali bukak mmg kene beli.tdk rugi-bangsa lain lak yg ambik nnti

    nieda: yelah kak,kita ni dh ketinggalan yg dulu punye.skrg ni,dh tahu baik beli.tak pe sikit janji ada kan...up tu,psl tutup tu,depa kata ikut kuota cawangan mana.mana yg dh abis,kira tak ada lagilah.bergantung kepada stok selagi ada!

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala