pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, April 27, 2011

HARI ISTIMEWA BULAN MEI

Assalammualaikum semua...

hari ni dah 27hb April.(senyum memanjang...dah gajikan...)tinggal 3 hari lagi masuk pulak bulan baru-bulan Mei.perasan tak perasan,dalam bulan ni banyak sangat sambutan hari special yang ada.ni yang aku confirm,(kalau ada tambahan,boleh masukkan sekali):

1hb-cuti hari pekerja (aku pun nak cuti juga walaupun tak ada majikan ...hihii..)
7hb-hari ibu-ni tak cuti tapi digalakkan ibu-ibu diberi cuti daripada duduk di dapur.masa ni kita 'ode saja'.ni aku nak mintak hadiah...ada ke yang nak kasi aku ni?untuk mertua-hadiah dah beli,tapi belum kasi lagi.idaman dia-VISION!
16hb-hari guru-pun tak cuti.satu penghargaan untuk semua warga guru.dah sure Sakinah nak suruh aku belikan hadiah untuk cikgu-cikgu dia.tapi dia lupa cikgu dia yang sorang ni.huhu...
17hb-cuti hari Wesak,dapat jugaklah kita merasa cuti
23hb-hari paling special untuk Sakinah.exam mid term,yang sekaligus minggu memerah otak...special jugak tu...
27hb-ni lagi best-cuti sekolah bermula...berdendang-dendanglah anak-anak kita dan termasuk kita sekali.

AKU?yang paling buat aku tak senang duduk ialah tarikh exam tu.walaupun orang yang nak exam buat 'dek' je,tapi dah memang lumrah,aku yang terlebih...aduhhhhhhhh

ALAHAI...

2 comments:

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala