pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, April 4, 2011

KEMBOJA PUTIH EP17-HAMPIR BERBALAS

Assalammualaikum semua...

sorotan untuk hari ini episod ke 17.minggu ni merupakan minggu terakhir Kemboja Putih.bila dah nak dekat dengan penamatnya maka dekat juga dengan pemburuan mangsa Kemboja yang menghancurkan hidupnya.

untuk hari ini,seorang lagi telah menjadi korban Kemboja Putih.menjadikan tinggal hanya 2 orang lagi yang masih bernafas iaitu ketuanya-Zali dan Rudi.

setiap daripada mereka yang terlibat dalam perkosaannya tempohari telah menemui ajal masing-masing dengan pelbagai cara.

dalam pada itu,mak dan ayah Amar masih tidak berputus asa untuk menyedarkan anaknya terhadap realiti hidup sebenarnya.Amar telah diajak untuk ke kebun semula bagi membantu ayahnya di kebun,begitu juga berjemaah di surau.ini semua semata-mata untuk mengembalikan Amar yang sudah lama 'hilang'.keadaan masih lagi belum nampak banyak berubahnya...bersambung.

AKU?setiap ibu bapa memang sanggup berbuat apa sahaja demi anak mereka waima berganti nyawa sekali pun...anak? belum pasti.( moga Allah merahmati kedua orang arwah mak dan abahku.)

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala