pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, April 16, 2011

BERWIFI DI RUMAH SEKARANG,UniFi TEMAN BARU

Assalammualaikum semua dan selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang.

akhirnya,selama hampir sebulan jugaklah tempoh menunggu yang dijanjikan,maka tengahari tadi terlaksana juga pemasangan UniFi di rumahku.berslogankan 'kehidupan lebih pantas dengan UniFi jalur lebar berkelajuan tinggi,aku mengharapkan agar ia menjadi realiti dalam memberikan servisnya.

bukan apa,sebelum ni aku menggunakan Celcom Broadband.sekadar untuk FB dan blog aku rasa dah memadai.aku pun bukanlah tegar untuk kedua-dua ini.tetapi memandangkan,kini aku dan pakweku bercinta dan berhubung dengan jarak yang jauh,maka inilah alternatif yang dirasakan baik untuk kami seisi keluarga!

bukan setakat meningkatkan kelajuan yang sedia ada,bahkan juga menambah siaran dan kualiti gambar siaran TV di rumah aku ni.untuk sebulan ini aku diberikan 48 channel...aduh rasanya sah tak tertengok semua tu!selepas sebulan aku hanya menerima 13 channel free.itu pun aku rasa tak cukup masa nak tengok semua.apa yang penting matlamat untuk menjadikan perhubungan jarak jauh ini lebih efisyen terlaksana.itu dah cukup baik bagi aku.(FOTO:kerja pendawaian)(FOTO:aksesori yang macam-macamlah)sebaik sahaja semua selesai,aku ke TM Point pulak dengan Kak Cikku untuk menamatkan perkhidmatan telefon rumah yang sedia ada.bermakna selepas ini aku menggunakan satu no Unifi yang membolehkan aku menelefon ke talian tetap tanpa had.

AKU?banyak yang bertambah,pastinya bertambah juga RM dalam bil-bilnya...

ALAHAI...

3 comments:

  1. mcm best jer Unify ni..ce citer, ce citer...dapat tv, dapat internet, dapat tel? ish...tak faham aku...pakej ke?? brapa bil sebulan??

    ReplyDelete
  2. salam. hari ni ada entri dlm blog saya ttg Chempaka.

    ReplyDelete
  3. mah: aku buat entri special utk ko

    nieda: salam.sya dh dtg tgok pun..hihi..sama kita kan

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala