pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, December 28, 2011

LAMA TAK MENULIS,MASIH ADA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

agak lama juga CITH tiada di sini.tiada bukan bermakna sudah bernoktah namun tuntutan nak berjalan,rebutan kuasa laptop dan sebagainya mengekang CITH untuk menulis tiap hari di sini.hanya mampu meng'update' status di FB mengunakan handphone.nak menaip di handphone...alahai...kocik bonar skrinnyer!

kepada yang masih sudi menjengah di rumah CITH ni,terima kasih banyak ye.tinggal beberapa hari saja lagi CITH dan anak-anak berada di Dubai ni.menjelang tahun baru nanti...(macam lama sangat ye!),balik lah kembali CITH di KL dan seterusnya menjawat kembali jawatan CITH seperti selalu.dek kerana itu lah,CITH memang berjalan sakan di sini,meninggalkan seketika cerita di KL bak kata orang nak bermalas-malasan.ha tu lah dia.perbezaan masa selama 4 jam itu dengan cuaca yang sejuk-sejuk,memang aktiviti makan,tidur dan jalan yang seronok dilakukan.

meski pun pakwe CITH bekerja dan hanya keluar berjalan bersama di hujung minggu sahaja,namun tanpa dia pun CITH tetap keluar berjalan bersama anak.yelah,datang tak selalu dan tak tahu bila lagi nak datang ke sini.maka kesempatan yang ada ini harus dimanfaatkan sebaiknya.kalau yang minat bershopping itu,memanglah di Dubai ini segala macam brand ada.tapi kat KL pun tak kalah juga.semua ada.bab shopping ni CITH kurang sikit.memang lah hati tu nak semua kan TAPI bila dikira balik dengan duit kita...emmm masih berbaloi lagi beli di Malaysia!

yelah,shopping pun shopping juga tapi nilai wang yang keluar kena kira juga.tak tahulah orang lain.ada kawan CITH kata; kalau kita nak shopping tu,spend je.tak payah nak berkira sangat duit-duit ni...huhu...masing-masing lah kan.CITH pulak,dapat beli 1@2 barang untuk diri sendiri,lepas tu beli untuk saudara dan teman tu dah cukup.apa yang penting BERGAMBAR!!! lepas tu wajib pergi atau cuba tempat menarik mereka,makanan.pendek kata nak mencuba apa yang lain di tempat itu.itu yang CITH suka.bagi CITH,itulah berjalan sakan namanya!

insya Allah,akan CITH share di sini coretan pengalaman yang dilalui.antaranya berada di bangunan tertinggi di dunia-Burj Khalifa, underwater aquarium,pengalaman bermain ais sehingga kecut-kecut jari jemari...hihi...menaiki bas "double decker" untuk meronda dalam bandar Dubai dan beberapa cebisan pengalaman dan kenangan yang dilalui.
apa pun,syukur kepada DIA yang mengizinkan CITH dan anak-anak merasai semua ini meski pun hanya seketika.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala