pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, December 6, 2011

PERMATA SENI NEGARA MULA BERKAMPUNG DI LEGEND@SUNWAY PUTRA HOTEL

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

fuh...selagi tak habis program Sakinah,selagi itulah rasa penat badan,penat otak,penat semuanya.bukan apa,dah jadi "pengurus" ni,semuanya di bahu kita kan.sebelum tidur dah siap tanya; esok latihan start pukul berapa...kalau pukul 9? adusss...pukul 8 dah kena keluar rumah.sebab apa? biasalah jalan Jelatek menuju ke Keramat,kemudia lega sekejap dan bersambung jem melekat di depan IJN menuju bulatan Pahang sebelum mengambil simpang ke Istana Budaya. begitulah kesesakkan yang melampau apabila melalui jalan tersebut pada waktu puncak sama ada pagi atau petang.

pagi ni nanti pukul 9.30,CITH akan menghantar Sakinah ke kelas latihannya di IB dan petang tu baru mereka semua check in di Legend Hotel yang sekarang nama barunya Sunway Putra Hotel.

menginap di sini sehingga habis program Permata Seni pada 12hb nanti.kali ni,CITH awal-awal lagi dah cakap dekat dia yang mamanya ni tak boleh lah hari-hari nak datang menjenguknya dia di sana tu.bukan apa,jalan ke hotel tu memanglah laluan jem selalu.tu lah yang rasa "bercinta" nak pergi ke sana.kalau sebelum ni,hotel menginap di laluan yang tak berapa jem,maka boleh hari-hari lepas waktu pejabat,CITH boleh datang.satu hari 2 kali pun boleh.kali ni...emmm...idak ler teman yer...hihi...telefon jelah.

ni pun CITH baru mem'packing'kan barangan yang hendak dibawa.terlupa pulak nak membeli jajan sebagai kudapan.pergi "lari" sekejap untuk membelinya.kesian pulak kalau tengah-tengah malam lapar...kali ni rasa macam banyak je baju nak kena bawak...yelah seminggu.budak kecik ni bukan pandai nak "recycle" baju.dia tahu hari-hari nak kena pakai baru...emmmm...

kali ni,duduk di hotel banyak pengalaman baru yang bakal ditempuh.seramai 485 orang yang berkampung di sini selain daripada Permata Seni Negara,turut menyertainya ialah dari 8 buah negara yang lain lagi.harapnya bila bercampur ramai ini,akan ada sesuatu yang baik yang boleh dijadikan pengalaman berharga dalam hidup....akan CITH sambung entri pasal Permata Seni Negara nanti...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala