pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, December 13, 2011

PERMATA SENI TUTUP TIRAI 2011,SEGALANYA BERMAKNA

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

sebelum CITH "terbang" petang ini,CITH masukkan entri terakhir mengenai Permata Seni yang telah pun melabuhkan tirainya semalam.setelah sekian lama berlatih,kemuncak persembahan ialah pada 11hb tempohari-Ahad dan semalam CITH mengambil Sakinah balik dari hotel.

penat?memang penat.berbaloi?sama sekali tidak boleh diukur dengan wang ringgit yang diberi TETAPI kata atuk Sakinah; pengalaman membuat persembahan dan bertemu dengan orang VVIP itu lebih penting daripada wang!

begitulah dengan Sakinah,masa inilah dapat bertemu dengan VVIP apatah lagi dapat beraksi di atas pentas yang 'bertaraf dunia'.CITH membawa mertua (nenek Sakinah) dan Kak Lang untuk menyaksikan persembahan Sakinah.

dalam hati macam-macam rasa yang ada.ada rasa kagum,ada rasa terharu,ada rasa bangga.yelah selama ni penat rasanya CITH menghantar,mengambil,melayan karenah birokrasi dan sebagainya.CITH tahu Sakinah pun lagi penat.apa taknya berlatih hampir sebulan,persembahan di pentas hanya sekadar 5-20 minit...memang penat.berakhirnya konsert akhir tempohari,maka berakhirlah segala cerita Permata Seni untuk tahun 2011.

untuk CITH,satu yang menambah manis dalam pengalaman ini ialah pertemuan "live" dengan mantan PM-Tun Mahathir bersama isteri yang datang menyaksikan persembahan Sakinah.tuah anak,mama yang dapat bergambar....al hamdulillah.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala