pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Thursday, December 8, 2011

BARU RASA PANJANGNYA NAMA...

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

dah siap persiapan anak sekolah?untuk Sakinah,CITH dah 90% siapkan.berbaki tersebut hanyalah tinggal kain sekolah agamanya yang masih menunggu neneknya yang jahit dan menunggu buku-buku sekolah agama untuk ditulis nama dan dibalut.lain-lain tu dah kira siaplah.

semalam CITH menyelesaikan kerja menulis nama buku dan membalut buku-buku sekolah kebangsaan.masa menulis nama nilah baru CITH perasan dan terasa....mak aii...panjang nama anak aku.lenguh jari nak menulisnya.tulis pulak tu sampai dua baris!

apa taknya nama penuh :HAIRUL HAYATUSSAKINAH BINTI HAIRUL HAFEZ.kalau setakat tulis sekali tu,tak rasa panjangnya.tapi ni kena tulis banyak pulak,tu yang rasa oooo panjangnya nama.budak-budak zaman sekarang ye...ada lagi yang lebih daripada ni kan!

ada yang kata pada CITH,ala tempah cop ajelah.lepas tu cop kat atas buku.habis cerita,jari jemari pun tak lenguh.memang CITH tahu tu tapi bila kita menulis sendiri nama anak tu,dalam masa yang sama ingat balik time kita sekolah dulu.kita yang tulis nama sendiri...nostalgia lah pulak.lagi satu,CITH suka tulis dalam lenguh-lenguh ni sebagai satu tanda ingatan dan ambil tahu CITH dekat dia.lagi pun setahun sekali je buat kerja-kerja macam ni.barulah ada rasa nak masuk sekolah...huhu...

ALAHAI...

1 comment:

  1. Bersiap awal senang nanti tak berebut membeli belah kat kedai.
    Akak belum ready lagi. tgk lah minggu depan lps habis kerja boleh tengok hal anak2 pula.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala