pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, May 16, 2011

BERJUANG LAGI DI MEDAN PEPERIKSAAN

Assalammualaikum semua...

CITH baru balik daripada menghantar Sakinah ke sekolah agama.hari ni bermula sesi berjuang dia dalam peperiksaan pertengahan tahun sampailah ke minggu depan sebelum bercuti panjang.

sebagai tanda sokongan moral,aku menghantar dia sampai masuk ke kelas hari ni.seperti biasa,bila time exam aku akan hantar sampai ke muka pintu kelas.mudah-mudahan dia mendapat semangat dan semangat itu membolehkan dia menjawab exam dengan baik.kalau tidak,seperti biasa cukup sampai di pintu pagar sekolah saja.

segala senjata dan teknik telah diberikan,terpulanglah kepada dia bagaimana cara untuk digunakan.ketika ini dia saja yang berhak menentukan dirinya sendiri.sebagai mama,dari jauh aku pohonkan kemudahan dan kefahaman untuk dia mudah menjawab segalanya.

AKU?sudah memberikan segalanya.semoga Allah permudahkan segalanya untuk ankku Sakinah.Amin.(tidak lupa kepada semua cikgu:SELAMAT HARI GURU ! nilah hadiah Sakinah untuk cikgu-cikgunya.)ALAHAI...

2 comments:

  1. Seronok cikgu2 dapat hadiah dari sakinah hari ni.

    ReplyDelete
  2. hihi...harapnya gitulah.moga cikgu lbh bersemangat lagi ngajo

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala