pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, May 11, 2011

DIA MINTAK DUIT LEBIH

Assalammualaikum semua...

pagi ni nak hantar Sakinah ke sekolah agama,dia mintak RM3.00.biasa kalau dia tak bawak bekal pun,dia mintak RM1 je kat aku.hari ni dah aku bekalkan nasi goreng ikan bilis yang dia suka tu,bila aku tanya nak buat apa.dia kata adalah...

entah apalah dia nak buat duit tu,tunggulah dia balik pukul 10.45 nanti.memang aku tak pernah kasi dia duit lebih.yelah,makan dan air dah aku bekalkan.duit hanya sekadar back-up kalau ada sesuatu penting nak beli.melainkan kalau aku tak bekalkan dia makanan, baru aku kasi dia duit.itu pun aku kasi dia RM2.sikit sangat? mesti ada yang cakap macam tu kan.

sebelum pergi sekolah,dah aku suap makan.jadi duit yang diberi tu hanya untuk beli makanan pada waktu rehat kononnya untuk 'tea time' pukul 3.40.pukul 6.30 dah balik,lepas mandi makan malam pulak.jadinya aku rasa cukup dah tu.setakat ni dia tak pernah pulak komplen tentang itu.

AKU?walaupun duit yang diminta tak banyak tapi nak tahu juga untuk apa...susahnya ada orang macam polis ni kan...hihii..

ALAHAI...

4 comments:

  1. gamaknyer nk beli hadiah la kot...mungkin utk kawan, utk hadiah hari ibu, atau dll...

    ReplyDelete
  2. tu lah...btul tu nak beli hadiah.tapi tak nak cakap.

    ReplyDelete
  3. ni lah,adiah utk mamanyer.minggu dpn lak,adiah utk cikgu lak...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala