pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, May 9, 2011

SAKINAH DAN PERMATA SENI

Assalammualaikum semua...

minggu ni bermula kembali hidup 3 beranak + 2 ekor kucing kat dalam rumah ni.kembali dengan jadual dan rutin kerja seperti biasa.ada kawan dan sedara yang bertanya; "ok tak hidup bila Mr H tiada di rumah?" bagi aku, ok ke tak ok,perjalanan hidup perllu diteruskan macam biasa.kalau aku penuh beremosi,bagaimana anak-anak untuk gembira kan...jadi biarlah aku mengikut pepatah lama;alah bisa,tegal biasa!...

ok,semalam apa cerita?ke mana menyambut hari ibu? semalam pulak bagiku adalah hari yang sibuk dan penat sekali.apa taknya pagi lagi dah keluar untuk aktiviti Sakinah.dia ada final uji bakat untuk Permata Seni Tari di Jabatan Kebudayaan Jalan Sultan Ismail.maklumlah,jalan ke sini bukannya senang.mujur ada Kak Cikku yang sudi mengggalas tugas "driver" membawa kami ke sini.(terima kasih).uji bakatnya start pukul 2 petang tapi macam biasalah dalam KL ni,kena datang awal.tidaknya JEM!!!.PARKING PROBLEM PULAK!!!

jadinya,kami sampai awal.dapat parking dan makan dahulu.nilah sambutan untuk aku.Sakinah yang bayarkan makan KFC tengahari semalam.hihi...dia sibuk nak bawak duit dompet dia yang ada RM36 tu! dialah yang bayar makan semalam.kata dia untuk hari ibu! (terima kasih anak mama...)

habis uji bakat pukul 4 petang.aduh...masa menunggu ni punyelah lama.mengantuk satu hal,boring pun satu hal lagi.maklumlah si kecik ni bukan boleh duduk lama.lama je kat situ tak bergerak,mulalah dia tunjuk perangai dia...nasib baik ada Kak Lang dan Kak Cikku boleh jugak bertukar jaga dia.macam-macamlah perangai kalau orang dah tak suka kan...adoh...

habisnya giliran Sakinah-'lari' pulak ke Swatari untuk kelas Sakinah macam biasa.syukur,sempat sampai on time.urusetia kata,tunggu dalam minggu depan ni surat berjaya atau tidak.lepas tu pergi pulak ke Wangsa Walk-ambil barang daripada anak buah yang baru balik dari Sabah dan Sarawak.last,ambik Sakinah pulak balik semula dan pergi makan malam.

AKU?emmm....memang balik rumah untuk tidur malam saja.

ALAHAI...



ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala