pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, May 19, 2011

SIAPA KATA TENGAH BULAN DAH KERING?

Assalammualaikum semua...

petang tadi pukul 3.30 CITH pergilah 'menjengah' ke Jusco Wangsa Maju.nilah gara-gara kiriman sms hari J Card member,tergoda rasanya nak tengok suasana Jusco sana.selalunya Jusco yang dekat dengan rumah ni je.

nilah nak habaq kat semua...siapa kata tengah bulan orang kita dah kering? ha siapa yang dah rasa kering? hari ni 19hb...tunggu seminggu lagi menjelang hari gaji tapi bila time sale,ramai jugak orang shopping tengah bulan ni!

tengok je gambar yang dapat CITH rakamkan ni...punyalah sesak orang.parking? biasalah,sesak juga tapi dek sebab CITH pakai kancil je,jadinya mana-mana space yang kecik pun masih boleh sorong lagi...hihii...biarpun sesak nak lalu,CITH tetap selamba tolak troli.yelah kang ada pulak kes budak hilang,lagi haru.biarlah sebagai langkah keselamatan Hakimi duduk dalam troli berumpankan pisang goreng!

entah tak tahulah CITH orang kita ni-tengah bulan pun mampu shopping macam tak ingat dunia tu! yang ni CITH tak sempat nak rakam ada troli yang penuh sarat dengan barang.eh,cakap pasal orang,apa yang CITH beli pulak ye? CITH belanja hari ni RM 202.00- dengan membeli 3 helai blous + 2 pasang baju tidur untuk Sakinah (persiapan untuk kem Permata Seni dan Jakarta),4 helai t-shirt dan sepasang baju mandi Hakimi dan untuk CITH,sehelai blous dan sehelai baju kecik...dah cukup!

setiap belanja RM100=akan mendapat RM10 voucher.jadinya CITH dapatlah voucher RM20.agaknya pasal tulah orang berebut shopping hari ni.banyak beli,banyak voucher yang dapat.

balik pukul 6 petang-hujan lebat...syukur kancil CITH dapat meredahnya dengan selamat.tulah,asal nak menjengah,tapi beli juga...

ALAHAI...

3 comments:

  1. hihi..tulah dlm sibuk nk jd wartawan tk bertauliah tu,sempat gak soping...aduhai..

    ReplyDelete
  2. sama le dapat gak voucher RM20 tapi rasanya tak ramai jika dibandingkan dengan tahun sebelumnya

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala