pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, June 26, 2010

PHYTO FIBER-alternatif untuk maintain badan



selamat berhujung minggu...ke mana hari? menu special ker tu?hari ni,tak de menu nak disharekan tapi tetap update blog ni juga...hihihi..biasalah kalau hujung minggu ni sibuk dengan urusan class anaklah,class si papanya juga! jadinya masa banyak di luar,masa nilah kita rasa masakan orang lain pulak.

bercakap pasal makan,semua orang suka makankan...tapi masalahnya bila dah makan banyak,mulalah fizikal sedikit terjejas.kadang-kadang sukar nak membuang, perut rasa buncit,badan rasa berat,pinggang pun dah over the saiz dan macam-macam.

paling tak bestnya, bila jumpa kawan lama@yang bermulut tak insuran tu cakap macam ni, 'eh,nampak berubah lah sekarang@ kembanglah sekarang@nampak membesarlah, mengandung ker? perut tu nampak besar...macam-macam yang kurang menyenangkan...ada kes tak macam tu?

tapi lepas ni,tak payah nak risau lagi.sebaliknya dengan PHYTO FIBER,bukan setakat kita boleh makan semuanya seperti biasa,bahkan dalam masa yang sama ia bertindak membersihkan usus, mengatasi masalah sembelit, detox, kempiskan perut,memecah lemak dalam saluran darah,meningkatkan metabolisme tubuh bagi pembakaran lemak semulajadi DAN sekaligus DAPAT maintain berat badan...

bahan kandungan adalah natural ingredients dan selamat untuk long term.antaranya seperti oat,fuctose,lemon powder,roselle.

cara pengambilannya- campurkan satu peket PHYTO FIBER dengan 200-250ml air dan
goncangkan dengan menggunakan shaker yang disediakan.boleh juga dimakan terus atau dicampurkan ke dalam jus buah-buhan.

mesti nak tahu harga pulak yer? untuk satu kotak yang mengandungi 15 peket, =RM 87 beserta dengan shakernya sekali.terdapat juga dalam set percubaan iaitu 3 peket beserta 1 shaker =RM20.

jadi...tunggu apa lagi? berminat?boleh hubungi saya. mudah-mudahan selepas ini tiada lagi komen-komen yang berbaur negatif lagi...kita pun boleh tampil dengan penuh keyakinan!

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala