pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, May 9, 2011

PENGUIN DAH KENA BEDAH

Assalammualaikum semua...

aku baru balik dari Bank Islam membawa penguin Hakimi untuk dibedah di sana.penguin ni atoknya yang yang kasi dulu.kecik,sesuai dengan Hakimi.tiap hari dia rajin kasi makan.mulanya dah hampir nak pecah,aku tapekan baliknya badannya.oklah dia.kat rumah ni pantang ada je yang benda makan si penguin ni yang bersepah,akan dikutipnya untuk diberikan pada penguinnya ini.

pendek kata,puaslah penguin ni makan.kadang tu berebut dengan Kak Long sebab nak kasi makan penguin dia.kak long ada harimau. ni lagi kuat makan sebab dia besar sikit.harimau kak long badannya tegap berbanding penguin adik punya.

setelah dibedah oleh kerani bank tersebut,hasilnya dapatlah RM43.65! banyak juga.patutlah badannya dah tak larat nak tampung.ni semua sebab Hakimi rajin kasi dia makan.terus tinggalkan isinya ni dalam LUTH.bawak balik semula penguin yang dah siap dibedah.beratnya kembali kosong!AKU?teringat dulu masa kecik-aku ada tabung buluh.tiap kali bila penuh arwah abah akan belah tabung tu dan bawak aku pergi BSN masukkan duit.sekarang giliran aku pulak buat macam tu untuk anak-anak.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala