pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, May 25, 2011

HARGA PETROL RON 95 KEKAL UNTUK MASA DAN KETIKA INI

Assalammualaikum semua...

rentetan daripada pelbagai spekulasi terhadap kenaikan harga petrol RON95, ini ada butirannya. sumber dipetik daripada BERITA UTAMA TV3 jam 9 tadi.

Setelah pelbagai spekulasi mengenai kenaikan harga bahan bakar, kerajaan hari ini mengumumkan harga petrol Ron 95, diesel dan gas memasak kekal pada paras sekarang dan tiada cadangan untuk menaikkannya setakat ini.

menurut menterinya, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob/Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan:
"Kabinet hari ini telah pun membincangkan secara teliti dan dengan mendalam berhubung dengan rasionalisasi subsidi dan kabinet mengambil keputusan untuk tidak menaikan harga minyak Ron 95, diesel dan gas LPG buat masa ini. Keputusan ini dibuat kerana kerajaan mengambil kira kepentingan rakyat."

Ditanya tempoh pengekalan harga bahan bakar itu oleh wartawan, ini jawapan beliau.

"Tak tahulah saya, satu bulan ke, dua bulan ke, tiga bulan ke, empat bulan ke, saya tak bolehlah nak beri, sebab kita tak bincang tempoh tadi ya."

AKU?kesimpulannya,buat masa ini memang harga tak naik.kekal RM1.90 seliter.kemudian hari? kita TUNGGU....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala