pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, May 6, 2011

UDANG MERAH MASUK RUMAH...DOYAN O DOYAN!!

Assalammualaikum semua...bertemu kita dengan Jumaat lagi sekali.sekejap je dah sampai ke hujung minggu.

cerita pasal durian lagi.malam tadi makan durian lagi.kali ni durian Udang Merah.walaupun aku tak makan udang tapi bab durian udang merah ni-belasah aje!

durian ni Kak Cikku tolong belikan di Bentong petang semalam.kebetulan dia ada kerja di Bentong.sebelum tu aku dah telefon dia tanya kalau boleh belikan aku durian kat sana yang macam hari tu makan.memang kena time durian ni dengan time pakwe aku ada kat sini.dua-dua memang "kaki".

pakweku kata;"suruh Kak Cik beli durian dalam harga RM100."...apa lagi,penuh lah seat belakang di dengan durian! hihi...

sampai je dia kat rumah aku malam tadi,kenduri durianlah kami semua.Kak Lang aku pun datang,makan sama.makan ramai-ramai memang seronok,apa taknya masing-masing laju je...

durian udang merah ni,isinya berwarna kuning kemerahan.kat Kl ni sekilo=RM12.kat Bentong Kak Cikku dapat sekilo RM10.rasanya lemak-lemak manis.isinya tak besar sangat tapi lebih kecil sedikit daripada musang king punya.bijinya pun kecil macam biasa tak seperti musang king yang kecik dan 'pesat'.

AKU?memang hantu...kena pulak dengan hantu pakweku ni ha,jadi sama-sama hantu.sekarang tambah sorang lagi-Hakimi aku.ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala