pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, May 6, 2011

SPA D HILL-LARI SEKEJAP SEMENTARA ADA MASA!

Assalammualaikum semua...

tadikan CITH kata nak cerita pasal spa,ni ha baru berkesempatan.jadual hari ni memang pack!pagi tadi lepas masak,keluar dengan pakweku sekejap nak settlekan urusan bank-bank nilah,lepas Jumaat pulak ada kawan datang nak sesi kaunseling pulak.(ni nanti akan diceritakan),kejap lagi pulak keluarga mertua nak datang.esok mereka nak pergi rumah orang kawin,sambil tu boleh jugak jumpa dengan anaknya yang nak balik esok.

kalut jugalah aku dibuatnya.TAPI...ha,ni ada TAPInya,sempat jugak CITH 'lari' sekejap nak ke spa.berurut dan buat facial.bukan apa,lepas ni lambat lagilah kalau nak pergi pun.nak pergi kena ada orang jga Hakimi.kalau dengan baba dia,ok.kalau dengan makcik-makcik dia, em...tak boleh lama.lama, nangis!!!

spa D'Hill ni nasiblah tak berapa jauh dari rumah.beroperasi dari rumah 2 tingkat tetapi masih tetap macam spa-spa yang di luar sana tu.menyediakan khidmt berurut,facial,mandi rempah,bertangas,hot blanket untuk slimming,make-up,pendek kata macam-macamlah.sesekali berehat sekejap-4 jam tadi! lega teramat sangat.walaupun banyak RM yang keluar tapi berbaloi dengan servis yang diperolehi.lepas ni aku kena masuk kerja macam biasa...hihii...menjadi superwoman kat dalam rumah ni.bermakna kena kuat mental,kuat fizikal dan segala-galanya.cewahh...positif,positif...
(teh herba-sedapnya minum ketika panas...AKU? nak jadi mama yang kuat...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala