pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, May 25, 2011

SELESAI SATU PERJUANGAN DALAM HIDUP,MAMA KENA BATUK DAN SELSEMA

Assalammualaikum semua...

mula sekali CITH nak ucapkan terima kasih dan selamat datang kepada 3 pengunjung baru ke sini yang menjadikan teman sepasukan sekarang berjumlah 62 orang-iaitu Namee Roslan,Citraarissa dan Siti Aishah....memanglah kalau nak dibandingkan dengan kalian blogger tegar yang lain,apa sangatlah jumlah beginikan.tak apalah.seperti tagline CITH -AKU ORANG BIASA,MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA UNTUK SESIAPA YANG SUKA.

hari ni last day Sakinah exam dengan 3 paper sekaligus!hambik ko...paper BI,Arab dan Pendidikan Jasmani.masa buat revision ni memang tension sikit apa taknya,mula nak cakap orang putih lah,pastu kene tukar channel pergi pulak ke laghatul arabiyah...hihii..ada tergeliat lidah nak menyebutnya.bab ni,mamanya terpaksa slow sikit speeding sebab mamanya "budak baru belajar".Bahasa Arab, memang memerlukan kuasa luar biasa untuk memahaminya.

Pendidikan Jasmani dan Kesihatan pulak,ingatnya setakat pergi PJ kat sekolah tapi masuk exam jugak.nak buat macam mana,baca jelah dalam buku teks tu.mamanya dah tak ada idea lagi.

untuk core subjek,selesailah sudah.esok cuma ada 1 paper lagi iaitu seni visual.cikgu dah beri awal lagi tajuk pilihan nak buat jadinya Sakinah pun dah ada pilihan dia nak buat kad ucapan Selamat Hari Guru.CITH pun dah siapkan segala kelengkapan aksesorinya.hihii...semangat untuk anak.sebelum-sebelum ni,Sakinah hanya dapat B je.kali ni harap dapat lebih baik daripada tu.

nasiblah bila dah selesai semua,baru ni ha CITH dilanda batuk dan selsema.syukur tak kena pada anak-anak terutama Sakinah.biarlah mamanya yang tanggung.hidung ni asyik berair je,tekak pulak perit.dah mula batuk-batuk.rasa tak selesa pun ada.tapi nilah hikmahnya dapat sakit.baru tahu nikmat hidung.kala diserang selesema,hidung tak boleh bau,hidung berair memang tak selesakan.tu lah dia satu kesedaran.

AKU?moga Allah ampunkan dosa-dosaku.amin...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala