pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, December 16, 2011

MALAM DI DUBAI MALL@BURJ KHALIFA MELEKAKAN.

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...salam Jumaat.

hari ni dan esok di sini ialah hari cuti hujung minggu.kata pakwe CITH,hari Jumaat ni kedai-kedai/bazar bukaknya hanya selepas zohor.pagi ni yang bukak pun hanyalah shopping mall sahaja.metro/tren pun hanya beroperasi selepas Jumaat.

jadinya,kami sekeluarga hari ni hanya akan keluar selepas solat Jumaat nanti.ok,lah ini entri yang malam tadi punya.malam tadi,pakwe CITH telah membawa kami ke Dubai Mall yang terkenal dengan bangunan tertinggi dunia Burj Khalifa!

suasana malam di sini memang menarik!penuh dnegan lampu lampanya yang memikat pandangan.dalam mall ni sahaja bukan main besarnya...boleh sesat pun ada.paling best ialah menunggu air pancur berirama di depan Dubai Mall.istimewanya air pancut ini hanya bermula pada jam 7 malam ke atas sahaja.siang memang tak ada!setiap setengah jam,air pancut ini akan beraksi mengikut irama lagu yang dimainkan.melihatnya seolah-seolah air pancut ini menari bersama mengikut irama tersebut.memang satu yang lain sangat!kalau rancak muziknya,maka rancaklah air pancut itu menari dan sekiranya perlahan muziknya,maka perlahanlah rentak tarian air pancut tersebut.melihatnya memang melekakan.

ada video yang CITH rakamkan,tapi sayangnya masih gagal CITH nak dowloadkan di sini...emmm...hanya rakaman gambar sahaja yang ada.insya Allah nanti bersambung dengan entri Burj Khalifa pulak.(tiket dah beli untuk naik minggu depan...hari-hari tiket penuh sahaja...)

ALAHAI...

2 comments:

  1. bestnyee...kirim book mark yang ada gambor burj khalifa ya..jangan beli yang mahal2 ya..tak mampu aku nak membayornya nanti.

    ReplyDelete

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala