pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, May 20, 2011

NUR KASIH THE MOVIE,TUNGGULAH DI YT SAJA

Assalammualaikum semua...salam pagi Jumaat yang diharapkan lebih baik daripada semalam.

pastinya semalam 19hb tarikh yang ditunggu oleh 19 juta peminat drama Nur Kasih untuk menonton drama ini menerusi skrin layar yang lebih besar lagi dalam NUR KASIH THE MOVIE.(NKTM)ada antara kalian yang dah pergi shownya semalam? pasti ramai kan...(foto oleh:GOOGLE.COM)

nampaknya drama ini telah berjaya meraih perhatian bukan sahaja di kalangan kita para wanita bahkan juga KAUM LELAKI.entah,CITH pun tak pasti apakah perasaan kaum lelaki terhadap drama ini,kenapa boleh minat drama ni...nak tahu jugak tu...ingatnya kita je yang sentimental ikut cerita ni.

tapi untuk (NKTM)ni nampaknya CITH tak dapatlah nak berkongsi perasaan dengan penonton di panggung,apa taknya handbegku ini mana bisa masuk ke sini.bukan apa,silap hari bulan dia yang buat movie dalam tu.habis rosak semua..hihii...kenalah tunggu dan mengharapkan ada insan-insan lain yang sudi meng'uploadkannya' dalam You Tube.

AKU?harap ada lah di YT...huhu...

3 comments:

  1. seronok ke cerita ni?...tak pernah layan kat tv pun dulu

    ReplyDelete
  2. Pet.. tunggu sikit ari lagi, sure Syahrul Watie dapat citer ni.. kitaorang ni tengok the latest movie sume dari Syahrul jer.. dia download dari tempat keje dia..cyberjaya nun... esok lusa pun cadang nk pegi umah diorang, upload citer Fast&Furios yang baru tu... tp ko kena bawak pendrive / hard disk la...kalo nak banyak movie bawak jer hard disk macam aku ni haa...beratus cerita skali upload...

    ReplyDelete
  3. ida: yelah klu dah 19 juta org tgok tkkan tak seronok kan..

    mah: aku nak tu..hihi.yg NKTM jelah.yg lain tk yah.ko buat dlu pastu pasing kat aku...hihii

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala