pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, October 14, 2010

ADA ORANG NAK KASI AKU RM10K???

dalam suasana yang tak berapa ceria ni sebab masih dalam serangan B-D-S,tengahari tadi aku dapat TAWARAN ISTIMEWA- ADA ORANG NAK KASI AKU 10 RIBU!!! fuh, dasyat bunyinya.macam mana?

"tahniah, sim card anda telah menangi hadia d Shell Sdn Bhd.Wang RM 10,000.Sila hubungi di talian 014 866 2838. terima kasih" hahaha...memang sah-sah kelentong.aku tak pernah la nak isi minyak kat Shell ni.depan rumah aku ni tersergam Petronas.lagi pun aku memang penyokong Petronas! (tidak kang, tak naik bonus aku!!! hihi ...)

tengok ejaan pun dah tak betul, dah tentu niatnya pun tak betul.aku rasa,penipuan macam ni dah banyak kali berlaku.rasanya mungkin kalian pun pernah dapat sms macam ni agaknya.

bagi aku pulak, sms yang ini ialah yang kali ketiga aku dapat.pertama dulu sms dapat RM15K daripada Power Root. ni satu lagi yang pelik, aku bukanlah peminum keluaran Power Root- jadi macam mana pulak boleh dapat senang-senang duitnya kan? emm...tapi aku cuba telefon nombor yang diberikan tu.suaranya lelaki macam Indon-indon sikit.dia tanya aku sama ada aku ada akaun di Maybank atau tak.bukak akaun dulu baru boleh dapat duit.aku tanya lagi-mana officenya.dia kata sebelah KLCC! sah, ni lagi satu penipuan yang terang lagi nyata! manalah ada office Power Root kat situ.pakweku hari-hari pergi office dia kat KLCC!

sms kedua, sebab aku menang minuman Coke daripada TV3 yang bernilai RM20K.diorang ni ofer ribu-ribu je...ni pun tak de kena mengena dengan aku.aku pun bukan peminum coke yang tegar!sekadar minum kat KFC atau McD.

pendek kata,tawaran yang dibuat oleh sindiket ini dalam jumlah yang banyak.sekali baca-fuh kalau betul memang orang kata 'duit terpijaklah' tapi sebenarnya adalah untuk menggaburi kita dan sekaligus nak mengenakan kita!

tak semudah itu, orang nak berikan kita dengan jumlah yang besar itu dalam keadaan saja-saja.mestilah kalau kita dapat pun,kita sudah melakukan satu kerja atau usaha ke arah itu.moralnya: TAK BOLEH PAKAI SEMUA INI. USAHA=BARU DAPAT HASIL!!!


ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala