pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, October 25, 2010

ANAKKU JADI MACGYVER

salam semua.sepi seketika di arena siber ni gara-gara anakku Hakimi ni jadi MACGYVER kat laptop aku.ni ha aku baru balik dari kedai komputer dan barulah lap top aku bernyawa kembali. syukur, hanya kena RM70 .(tahu-tahu eje,dah gaji-hihi...)

Jumaat lepas, bila nak bukak je laptop ni, dah tak boleh nak on, cek punya cek, ada pulak satu skru dia dah bengkok,bila nak adjust tegakkan,apa lagi...terus patah lah..emmm...

rasa sunyi seketika apabila tiada benda nak ditekan.memang betullah kata kawan aku sorang tu...laptop/pc dia ibarat lauk seharian dia.kalau tak ada, alamat macam makan nasi tanpa lauk! betapa pentingnya laptop atau pc ni.

aku? tidaklah meletakkan status seperti itu tapi memang rasa macam sikit "kosong" tanpanya. yelah kan...selalu tiap hari hadap laptop,baca blog,tengok FB, baca surat khabar tapi bila tak ada, memang rasa lain! bak kata pakweku..." 2-3 hari ni nampak muka sedih je...apasal?.." hiii..hii..sedih sebab laptopku tak bernyawa! alahai....

lepas ni aku kenalah LEBIH berhati-hati dengan si kecik aku ni...dia ni datang dekat kita rupanya ada makna.kita tak perasan, tangan dia dah buat apa benda entah...top-top dah jadi...ada bakat jadi MACGYVER!


ALAHAI...

2 comments:

  1. alaa...cian kat Kimi..cian lagi kat mama dier yang takleh bertenet...kahkahkah.....

    si Ryan pun sama..ada jer nk menekan itu ini..skang ni suka sangat makan kertas..

    ReplyDelete
  2. tulah...senyap sekejap duniaku!

    bab mkn kertas tu? emm...itu mmg mjd kesukaan 2 org ank aku ni.tp kimi ni dh kurang skit hobi tu, skrg sbuk nk tulis pulak. asal jmpa pensel kak long dia...siaplah.abis lantai pun kena!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala